مدیرکل هواشناسی البرز گفت: رگبار، رعد و برق و کاهش محسوس دمای هوا در این استان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی رگبار و کاهش محسوس دمای هوای البرز

به گزارش قدس آنلاین آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: از امروز تا شنبه شب با فعالیت سامانه بارشی سرد، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، کاهش محسوس دما، در ارتفاعات رگبار برف و باران و رعد و برق، کولاک برف، مه آلودگی، کاهش میدان دید، لغزندگی سطح جاده، ریزش سنگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق، تگرگ و کاهش محسوس دما است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۷ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید و در بعضی ساعات بارش پراکنده، احتمال رعد و برق، کاهش محسوس دما، ارتفاعات رگبار و کولاک برف است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۷ متر بر ثانیه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.